Högsbo 24 september

Kom på att jag inte hade bloggat om när jag träffade Ola i Högsbo än... blir en liten snabbloggning om det ;)
Var inne i Högsbo vid 4, och det var inte en kotta där... Magnus Carlsson skulle sjunga lite vid 5, så jag tänkte innan att jag kan kolla på det med :) när klockan var typ halv 5 gick jag runt lite på MediaMarkt, och går typ rakt in i Magnus.. xD sen vid fem sjöng han, och ingen stog framme vid scenen... sen hade han signering, och satt ett tag, fick nåra helt okej bilder, men orkar inte lägga upp dom... kommer kanske upp på fejjan ist ;)
Sen vid halv 7 kom Ola, och då hade det kommmit lite folk iaf, och då stog vi framme vid scenen (som typ var 2 kvadratmeter stor...) han sjöäng unstoppable, natalie och overdrive tror jag? sen var det signering, och Ola have no idea who I am, så ah, no way att jag pker långt bara för att se honom xD han frågade typ vilken låt jag gillade mest på skivan, och då sa jag Riot, och då sa han att det var många som gillade den ;) sen gick jag iväg och tog bilen hem, och somnade typ direkt när jag kom hem, för jag mådde så jävla dåligt :( *det var den dagen förkylningen satte igång, och den har inte släppt än...* tänk, jag åkte ifrån innan han hade gått, och det gjorde inte ens ont.. Danny kan jag lixom inte lämna förens han har gått utan att jag ångrar mej fruktansvärt....
Ah, har inget mer att skriva... så här kommer iaf en bild från dagen :) COPYRIGHT!

Ola

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Lena

Sv: Jo jag kände att skärpan på en av bilderna vart jättekonstig. Tack för kommentaren.



Åh Ola är bäst, snygg bild!

2010-10-02 @ 14:56:46
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0