Men vafan..?

Skulle precis gå in på Dannys "nya" hemsida (danny.nu), och trycker på länken jag har.. och så kommer jag in på emdartist.se.. aja, jag tryckte väl fel, så jag tryckte på den igen, och samma sak händer.. vill fortfarande inte tro det, så jag skriver in danny.nu.. om blir omdirigerad typ emdartist! NEEEEEEEEJ, de kan ju inte ta bort den utan att säga till...?!?! HALLÅ????? Han har inte vart aktiv som soloartist på nästan två år, och nu när det är klart att han ska vara med i Mello 2011 så tar dom bort den..? Hallå, va tänker ni med???

Aggrodamp typ, I know..

Nää, nu orkar jag fan inte!!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Tina

Håller med dej! Det är för jäävligt!!

2010-11-03 @ 15:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0