Idol 26/11

Nu börjar det allt närma sig slutet, bara 4 kvar ju! (: ikväll är det "arena" tema, och idolerna är i Malmö Arena ;) haha, känner att det börjar bli lite patetiskt att skriva detta varje gång, skriver typ alltid samma.. xD haha, anyway, här är låtarna de kommer sjunga ikväll (:

Jay - Bad Romance (Lady Gaga) & Against All Odds (Phil Collins)
Linnea - Don't You (Forget About Me) (Simple Minds) & Crazy In Love (Beyoncé)
Olle - Fix You (Coldplay) & Beautiful Day (U2)
Minnah - Just The Way You Are (Bruno Mars) & Alone (Heart)

Tror kvällen kan bli riktigt bra! :D kan väl tycka att Jays låtval är lite random sådär, men av erfarenhet tror jag att han kommer göra dom svinbra! (: Linnea har hyfsade låtar, och den första är jag övertygad om att hon kommer göra kalasbra! Olles låtval finns inte ens nått att klaga över.. låtarna passar honom som handen i handsken (: har hört ryktesvägar att Minnahs röst typ inte ens fungerar, men om hon lyckas ikväll tror jag låtarna passar henne otroligt bra (:
Don't get me wrong, tycker om alla 4 ganska mycket, men jag vill ha vidare min topp 3 (som jag tippade innan första fredagsfinalen) check it out yourself if you don't believe me...! tryck här!.. ;) men ordningen har ändrats under tiden, ofc.. men om det blir som jag vill så känns det som om jag hade en anledning till att skriva "kom ihåg vart ni såg det först ;)" redan då... hihi (a) oavsett hur det går ikväll så ska iaf jag in till Nordstan och hälsa dem välkomna till goa, glada Göteborg imån :)

Vem tror ni får lämna ikväll?

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0