Ojdå..

Haha, såg att det var otroligt länge sen jag uppdaterade nått här.. men jag var inte hemma fredag/lördag, och igår/idag har jag hållt på att lägga in musik/bilder i min nya mobil/ipod, haha ;) Men sen sist har jag varit hos mormor&morfar och firat jul med mammas släkt (: fick en iPod Nano, två skivor, en fototidningsprenumeration, massa choklad och en hel del pengar, som iofs är typ slut nu, eftersom jag köpte en ny mobil i lördags (: Sony Ericson Xperia X8 är numera min :) hehe..
Och sen i lördags köpte jag först min mobil på mediamarkt (de hade 20% rea på allt så jag sparade typ 300 spänn..!)sen åkte vi till farmor för att fira jul där med, men julklapparna fick vi i fredags redan :P så det var massa mat ist ;) haha (:
Sen igår började jag att lägga in musik i mobilen & iPoden och det har jag hållt på med ändå tills nu, och jag är ändå inte klar... xD på eftermiddagen åkte jag&pappa till Partille för att se om Aranäs kunde knäppa Sävehof på näsan.. och det var en dubbel stolpträff från att lyckas :/ när det var tre (!) sekunder kvar fick vi ett frikast mitt framför mål, och skottet går igenom muren, tar i ena stolpen, tar i andra stolpen och flyger ut...! :( men aja, vi får väl satsa på revansch på torsdag när Sävehof kommer till ishallen :D
Dagen har spenderats framför datan för att organisera musiken i iPoden och mobilen :) haha, och det kommer jag säkert göra imån med.. :P

Min underbara fina Nano (:

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0