Jedward 24/1 2012

English version further down - since I've found out that I've got non-swedish readers :')

Jo, men jag drog ju inte till Göteborg igår för att träffa lite människor som jag inte har träffat på år och dar! <3 mötte upp Marika och hennes kompis Hanna på Avenyn, och fick reda på att resten var på McDonalds - så vi drog dit ^^, väl där blev det kramkalas med Li&Mia - shit vad jag har saknat de töserna asså <3 även Anna, Emma, Sandra, Nicole och Diddi var där ^^, efter ett tag drog vi till hotellet eftersom vi hade hört att twinsen skulle vara där.. och snälla ni - bygg inte upp nån sanning nu om att jag är ett Jed-fan - I'M NOT!
En kvart eller nått senare dök John&Edward upp i foajén och alla drog in, likaså jag.. men jag höll mig i bakgrunden och lät dem som verkligen ville träffa killarna få göra det istället ;) nån av dem (vet inte vem, since they're too similar to me..) gav mig en lång blick innan han vände sig om för att fortsätta krama fansen x)
Sen vart det dags för en promenad (och tv-inspelning av Fredagkväll med Malin) bort till NK för shopping *pray to god att jag inte kom med där* KAOS när alla "sprang" efter dem upp och ner i trappor och rulltrappor.. xD
Sen ut och tillbaka till hotellet - där fick jag faktiskt snacka lite med dem :P Edward (tror jag :P) - som går runt och kramar om allt och alla - stannar upp för att han skulle snacka med någon i telefon, och tittar på mig länge innan han utbrister "You're not a Jedward fan, right?" och lagom tills ett 20-tals blickar hade vänts åt mitt håll får jag fram ett "Nooo, not really.." varpå (jättefult ord! xD) han säger "And still you're outside the hotel..? I gotta give you a hug!" ;) så precis innan han går in till hotellet kramar han om mig svinhårt haha x) *ja, jag stog precis vid dörren, men det var bara för att där var det tomt*
En stund senare kommer John (det borde det ju vara eftersom Edward redan var inne) och går runt och ger i stort sett alla "cyberhugs" eftersom han inte hinner krama alla på riktigt.. så stannar han upp vid Marika och säger "reeeeal hug!" och vänder sig för att gå in - sen all of a sudden vänder han sig till mig och säger "reeeeal hug!" och kramar mig ännu hårdare än vad Edward hade gjort xD haha, konstiga, sköna killar! xD

När de hade dragit in gick jag en liten promenad med Li <3 och sen efter ett tag drog vi bort mot Donken igen ^^, blablablablablablabla där inne om ALLT och INGET xD amazing!
Sen var jag tvungen att dra hem :/

Tack för en AMAZING dag peeps! Li, Mia, Marika, Hanna, Anna och alla andra <3

ENGLISH shorter version..
I went to Gothenburg to meet up with some old friends, catch up a little bit since I haven't met some of them since July :O and the reason to why they were here is spelled J-E-D-W-A-R-D haha ;) I'm not a big fan of them, but they're cool, sweet guys - and ya they're really crazy as well haha! We went on a walk with them, while they were recording a Swedish TV show - and it was CRAZY! I think people were wondering what the hell was going on :P and then we went back to the hotel, and I hugged them both :P a little funny conversation appeared before I was hugging Edward - he was standing in the middle of the crowd and was supposed to talk to a fan on the phone when he was staring at me and out of nowhere he said "You're not a Jedward fan, right?" and I was like "nooo, not really.." haha, everybody around him was looking at me xD and then he said "and still you're outside the hotel..?! I gotta give you a hug!" xD and later on when John was coming he said "cyberhugs" and gave it to everybody, and when he came to my friend he said "real hug" and gace her a real hug, and then he turned to walk in through the door, but he turned around and said "real hug" to me as well and have me a real hug haha :P and yeah, after that we (as in me and my friends) went to McDonals and we were talking about everything :') and then I had to go home.. AMAZING DAY!

Malin, the swedish tv host, together with John&Edward ^^,

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0