Ojsan

Men heeeeeeeeeeeeeeeeej! det var inte igår! ;) haha, har fått lite påtryckningar från olika håll om att jag borde börja blogga igen... hmmmm - jag har typ inget att skriva om xD och nu har det gått så länge sen "alla" saker har hänt - men jag hade tänkt ladda upp lite bilder och kanske skriva några små ord iaf ^^,

Alla bilder är oredigerade, bortsett från mitt lilla COPYRIGHT tecken :P så våga inte sno nått!

26/1 - Invigning av Clarion Hotel Post i Göteborg med nån norska, Danny, Tove, Ulrik och Timbuktu ^^, Marika, Jennifer och hennes kompis vann backstage grej så vi fick komma in bakom scenen och ge Danny sin julklapp/födelsedagspresent ;)







24/3 - X factor inspelning i Göteborg ^^, träffa Matte, hade apbra platser i publiken -  så håll utkik i tvn i höst x) satt next to Andreas Carlsson ;D




1/4 - H.E.A.T. signering i Nordstan - träffade maaaaaaassa saknade vänner! <3 och H.E.A.T. är sjukt duktiga allihopa! :) och Erik kände igen mig.. didn't think he actually would.. :P


Det är STOR jävla copyright på bilden över  don't even think about taking it!


Jaaaaa, det är lite av sakerna som har hänt i mitt liv sen sist ^^, har jobbat som en galning oxå :P och bokat massa trevligheter framöver :')

Haha, men häng med på twitter - där ser du i stort sett ALLT jag gör ;)
Twitter: @AnnelieMalmsten

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0