För ett år sen..

I've been thinking a lot the last couple of weeks.. tänkt på hur mycket mitt liv har förändrats det senaste året.. så igår satte jag mig ner och tänkte på allt sånt jag inte hade gjort för ett år sen - och skrev ner det jag kom på på en lista ;) tänkte faktiskt vara snäll och dela med mig av den här ^^ haha, så om ni inte fattar någon av punkterna så är det bara till att fråga :)

För ett år sen..
.. hade jag fortfarande överbett
.. hade jag tandställning
.. hade jag inget körkort
.. hade jag inte tagit studenten
.. hade jag inte vart inlagd själv på ett sjukhus (och känt mig ensammast i världen..)
.. hade jag inte träffat Emma, Mia, Emmy, Julia, Lina plus många jag vågat prata med först nu..
.. hade jag inte åkt själv till Stockholm
.. hade jag aldrig åkt nattbuss hem från Stockholm
.. hade jag inte vart på en TV-studioinspelning
.. hade jag aldrig kört bil, själv, ner till Halmstad
.. hade jag fortfarande inte riktigt hittat mig själv
.. hade jag inte skickat ett brev (snigelpost u know) till en kändis
.. hade jag inte fått brev av en kändis
.. visste jag inte vilka A Friend In London var
.. hade jag inte "fallit" för Tim
.. hade jag aldrig snackat engelska med en kändis
.. hade jag inte frivilligt lyssnat på danska/sett danska TV-program
.. hade Danny inte kunnat mitt namn
.. hade inte Danny visat att han minns så mycket, och verkligen bryr sig
.. hade jag inte vart på en invigning av Partille Cup
.. trodde jag fortfarande Grönwall alltid skulle betyda lika mycket som Danny..
.. hade jag aldrig varit på en konserthusturné med sittplatser
.. hade jag aldrig varit på en riktig solospelning med Danny
and so on, and so on, and so on

Vissa är ganska silly - det kan jag hålla med om - men ändå, det hade inte hänt för ett år sen.. and it's part of the things that has made me who I am today..!
Och bloggen är ett ganska skönt ställe att tömma hjärnan på lite.. :P

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0