Dagen

Var på arbetsförmedlingen idag för att fixa så att jag kan få lite pengar ^^, haha, men jaa - the thing I did var att skriva upp mig på en utbildning (Miroi if someone cares) - och där börjar jag på måndag.. jag som lovade mig själv att aldrig mer sätta mig i skolbänken efter stundenten.. men aja, det är för ett gott syfte ^^, if I don't do anything I won't get any money - och det är ganska viktigt ^^,

Och på tal om inget.. Timmieboy är söter :')

Statusen är på svenska, inte riktad till honom eller nått, men han gillar den ändå! :') sån gör lilla mig glad :D

Nä, nu ska jag spela facebookspel och fortsätta no-lifea tills på måndag då jag börjar skolan igen...

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0