19/9

Var ju i "skolan" idag.. det första "läraren" sa var "detta är inte som skolan, och jag är inte en lärare - detta är en utbilning och jag är Janet.. eftersom jag vet att många i er ålder brukar vara väldigt trötta på allt vad skola heter" HAHA, så jag tror detta kommer bli en bra höst och vinter ^^,
Hon verkar vara störtskön Janet - for some reason snackar dom Saade på radion, och så kläcker hon ur sig "jag tyckte han verkade vara en schysst grabb - tills jag träffade honom! han är alldeles för divig!" HAHAHA, det gjorde min dag! thank god, jag är inte den enda som tycker han är aningen för divig ^^,
Och jag hade ju med mig min fina kalender som jag antar alla har sett på facebook..? med Danny på..? ^^, aja, anyway - jag antecknade lite i den - och stängde igen den och lät den ligga kvar på bänken.. och jag kände att alla runt mig smygkikade på den x) så kul! även Janet kollade ^^, HAHA!

Nä, nu ska jag spela facebookspel - och sen ikväll är det träning ;)
Sen imån ska jag till "skolan" och ha en presentation av mig själv inför hela gruppen.. gonna die! o.O hatar att snacka inför folk.. men det går säkert bra.. just gonna be myself :) men ett lycka till från er hade inte suttit fel :P

My first love broke my heart for the first time. And I was like baby, baby, baby oh - I'm like baby, baby, baby no. I'm like baby, baby, baby oh - I thought you'd always be mine..

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! Klart du klarar det! :D<3

2011-09-19 @ 20:11:58
URL: http://musiiicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0