People4People

Meddelande från Tim:
"A true FRIEND would do this and share the message on their facebook wall:

This is the last day for voting for "People4People" so they can win money to get more focus on Human Trafficking. Would mean a lot if you helped out with this very important problem.

STOP HUMAN TRAFFICKING! FRIENDS I need u NOW! 1. click this link : http://on.fb.me/qC5VnE 2. write "People4People" in the comment box."

Om de (företaget People4People, som A Friend In London är ambassadörer för) har flest röster imorgon kommer de alltså får 100 000 kronor för att "bekämpa" människohandel.. så snälla alla ni som läser min blogg - tänk inte på att jag kanske gör detta för AFIL, utan tänk på att jag gör det för människors egna rättigheter!
100 000 kronor är mycket pengar som kan komma till stor hjälp!

Allt jag ber dig om är att du går in på länken och skriver "People4People" i kommentarsfältet!

Nu börjar jag efter lunchen igen..

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0