Måndag

Japp, nu är det måndag och det betyder att tiden för frågestunden har gått ut - och jag har inte fått in frågor från så många som jag hade hoppats på, så det blir inga svar än.. utan jag gör så att jag fortsätter att ha den öppen, och stänger den senare när jag har fått ihop frågor från 10 pers ^^,

Meanwhile så kan ni ju titta på Calling A Friend igen (ja, jag vet att ni troligtvis har sett den allihopa..) men vi har ett FRIENDmission tills AFIL kommer tillbaka, och det är 50 000 views på den! tough one, men vi ska klara det ^^, vi ska även försöka fixa 6000 followers till Tim på twitter till dess - så följer du inte honom START DOING IT! haha, han är helt random och älskar att svara followers ;) "follow me, I follow u" och det är verkligen sant - bara att fråga honom haha :P

Nä, nu sitter jag i skolan (nä, vi har ingen lyx som kallas lov...) och letar APU-plats där jag kan tänka mig att jobba.. kul va? :P

Men ah, fortsätt ställa frågor - vet att det kan ta lite tid för vissa ^^, spelar ingen roll vilket inlägg du skriver i - jag ser det garanterat ändå ;)

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: cissi

hej, min kompis HÖGSTA önskan är att få träffa Eric Saade..

Hon har fått genomgå flera operationer pågrund utav benfel... Det ända som kunde få henne att kämpa var genom att lyssna på Eric, och nu när denna chansen kom så blev hon som gladast, hon är verkligen värd detta efter alllt hon har fått gått igenom..

SKulle du kunna hjälpa henne? genom att gilla hennes julrim, och kanske även skicka vidare detta till dina kompisar? hon skulle bli ÖVERLYCKLIG ifall hon vann..

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=250195098363234&set=a.242864839096260.58019.242862835763127&type=1



Hon behöver all hjälp hon kan få, för att vi ska få upp henne på toppen och hon ska få uppleva sin dröm.

GÅ in på länken och gilla EMMA JOHANSSONS julrim!!



Tack på förhand.

2011-11-07 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0