If we unite tonight

Hay everybody! what's app? :) själv sitter jag i skolan och ska strax gå iväg till bussen.. alla andra drog för 20 minuter sen.. ^^, haha #pluggis typ :P nä, men det är för att min buss bara går en gång i timmen, och den gick när vi slutade... -.-'
Aja, det jag loggade in för att skriva var att mina två senaste inkomna mail är ganska sicka - bara printat direkt utan att ta bort något..

Just #bragging a little bit haha ;)

Nä, men Nicky var på nått jävla kaoshumör på twitter och svarade massa..! :') haha, lite halvgalet att reagera så med tanke på att det enda han skrev var "Really !??" haha, men då måste ni tänka på att Westlife har varit det bandet som har hängt med mig hela livet - mitt första boyband lixom! haha - och jag snackade med mamma om att jag måste se Weslife snart live senast imorse! xD #sammanträffande

Sen måste jag bara dela med mig av en av två låtar som har gått på repeat hos mig idag ^^,

Så galet bra!!

Men nu ska jag nog avsluta så smått och dra till bussen ^^,

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0