I really can't tell

Jag kan verkligen inte beskriva hur otroligt mycket det hade betytt för mig om just du gick in och kollade på videon till Calling A Friend varje dag! bara en sån sak som att på en vecka har vi fixat över 10 000 views - och målet på 15 000 till på fredag är verkligen inte omöjligt :)
<-- har tom lagt in videon där för att ni ska hitta den lätt (så har jag med länken/klippet i stort sett alla inlägg..)
Så snälla (som jag skrev på twitter) tycker ni inte den är bra - kan ni inte klicka på länken och sätta på ljudlöst, och bara ha den uppe utan att kolla - cuz it counts as well! ;) för min skull? #valpögon

Everybody in the zone we love you to the bone! got the army on the phone, soldier you're never alone!

Och sen för övrigt är det ju kanelbullens dag idag - och jag går bara hemma och väntar på att syrran ska komma hem med en kanelbulle till mig :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0