6/10


Igår i skolan.. tänker inte bjuda på nån bild från idag - cuz I look totally fucked up (plus att jag inte sitter ensam atm.. xD)

Hey peeeeeps! How y'all feeling today? :)
Själv mår jag inte speciellt bra.. sitter i skolan och håller tummarna för att jag får dra hem snart.. är hur trött som helst! Sen vid fem drar jag och pappa ner till Halmstad för att kolla när Aranäs spelar mot Drott ^^, haha, det har blivit en tradition - har vart på båda matcherna där nere so far sen de gick upp i elitserien :P
Har suttit och filat på en inledning av ett personligt brev i skolan hela dagen idag - och det finns fan inget tråkigare..! Och imån behöver vi inte komma in till skolan, eftersom läraren ska på möte hela dagen -
men vi måste skriva ett personligt brev och cv till en hittepåperson och söka ett jobb som hotellreceptionist.. HATE IT! menmen, det är bara att göra.. förstaprset (eller ah, den som får jobbet) är två biobiljetter - och det hade ju inte suttit fel :P

Men ah, nu hoppas jag hon kommer in snart och säger att vi får gå hem ^^,

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0