Yaay!

Haha, mellonörden i mig är riktigt glaaaaaaad idag ^^, u know why? för att låtarna till Mello är släppta! :) och jag måste ju säga att vissa av artisterna känns ganska klara när man kollar på låtarna och upphovsmännen ^^,

Here they are!

Aldrig Aldrig
Upphovsmän: Niclas Lundin, Maria Marcus, Randy Goodrum

Allting blir bra igen
Upphovsman: Michael Sideridis

Baby Doll
Upphovsmän: Mårten Eriksson, Lina Eriksson, Susie Päivärinta

Det går för långsamt
Upphovsmän: Anton Malmberg Hård af Segerstad, Niclas Lundin

Don't Let Me Down
Upphovsmän: Lasse Holm, Lars "Dille" Diedricson

Euphoria
Upphovsmän: Thomas G:son, Peter Boström

Förlåt mig
Upphovsman: Mattias Andréasson

Ge aldrig upp
Upphovsman: Thomas Di Leva

Goosebumps
Upphovsmän: Hanna Lindblad, Linda Sundblad, Tony Nilsson

I din himmel
Upphovsmän: Sonja Aldén, Bobby Ljunggren, Peter Boström

I mina drömmar
Upphovsmän: Nanna Svensdóttir, Thomas Cars

I Want To Be Chris Isaak
Upphovsman: The Moniker

Jag reser mig igen
Upphovsmän: Thomas G:son, Ted Ström

Just A Little Bit
Upphovsmän: RedOne Team

Land Of Broken Dreams
Upphovsmän: Thomas G:son, Thomas "Plec" Johansson

Lovelight
Upphovsmän: Andreas Johnson, Peter Kvint

Mirakel
Upphovsmän: Fredrik Andersson, Björn Ranelid

Mystery
Upphovsman: Pontus Hjelm

Porslin
Upphovsmän: Björn Olsson, Martin Elisson

På väg
Upphovsmän: Abalone Dots (Rebecka Hjukström, Sophia Hogman, Louise Holmer), Viktor Källgren

Salt & Pepper
Upphovsmän: Lina Eriksson, Mårten Eriksson, Figge Boström

Sanningen
Upphovsmän: Michael Clauss, Martin Bjelke

Sean Den Förste Banan
Upphovsmän: Sean Banan, Joakim Larsson, Hans Blomberg, Mårten Andersson

Soldiers
Upphovsmän: Ulrik Munther, Johan Åberg, Linnea Deb, Joy Deb, David Jackson

Stormande hav
Upphovsmän: Kristian Lagerström, Johan Fjellström, Stina Engelbrecht, Jens Engelbrecht

The Boy Can Dance
Upphovsmän: Figge Boström, Catrine Loqvist, Johan Lindman

The Girl
Upphovsmän: Fredrik Kempe, Alexander Johnsson

To the Sky
Upphovsmän: Fernando Fuentes, Tony Nilsson, Danny Saucedo, Peter Boström, Figge Boström

Kyss mig
Upphovsmän: Axel Algmark, Mattias Frändå, Jonathan Magnussen

Why Am I Crying
Upphovsmän: Molly Sandén, Aleena Gibson, Windy Wagner

Why Start A Fire
Upphovsmän: Lisa Miskovsky, Aleksander With, Bernt Rune Stray, Berent Philip Moe

Youngblood
Upphovsmän: Fredrik Kempe, David Krüger

Och ah, vissa av låtskrivarna är helt underbara - och då menar jag verkligen inte bara Danny och Matte! don't get me wrong, men jag tycker det är svinkul att de är med som upphovsmän iaf ^^, tror med 90% säkerhet att det är de som kommer sjunga de låtarna oxå.. :P
Nä, har inte tid att skriva världens uppsats om låtarna just nu, eftersom lunchen typ är över ;) men jag ser fram mot vissa mer än andra...
En sak jag bara måste säga är att jag tycker det är svinkul att Alexander With har med en låt! många av er vet garanterat inte ens vem snubben är - but I love him! ^^,

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0