Nu äre fredagsmys..

Satte mig vid datorn först för en timme sen för dagen, duktig jag är va? vaknade imorse av att jag var kissenödig (haha, känner att ni vill veta.. xD) så jag skulle kolla mobilen när jag ändå var uppe.. och på väggen ovanför där mobilen låg satt det en spindel.. :O jag ooorkar inte! :( haha, för er som inte vet så har jag spindelfobi.. men jag kan ju inte lämna kvar den där, så jag går iväg för att hämta ett glas eller nått som jag kan fånga den med.. och när jag kommer tillbaka till rummet så är spindeln borta! haha, no way att jag går och lägger mig igen.. så istället gick jag upp och bakade scones till frukost! haha, hurtigt va? ^^ och sen dess har jag legat i soffan, smaskat på scones och tittat på Step up & Step up 2 The streets :) jag älskar dansfilmer! :')
Anyway, det jag egentligen ville berätta var att när jag kollade mobilen imorse så hade jag fått ett sms av Marika där det stog att Danny var i Uddevalla nästa torsdag - fyfan va underbart! :) så ja, nästa vecka kom fort! även fast jag inte vill att skolan ska ta slut så gör den ju det.. och då kan den veckan likaväl komma snabbt! seriöst, på måndag ska jag till Liseberg och se på Danny - shit va jag längtar! på onsdag ska klassen fika flaket, haha jag kommer tycka studenten känns surrealistisk enda tills jag står där.. :P sen på onsdag är det ju studenten, och sen torsdagen så ska jag alltså till uddevalla och träffa Danny igen :) maha, ge mig nu tack! :')

Sist jag var i Uddevalla :P

Just nu sitter jag och lyssnar på Danny och väntar på att klockan ska bli tre och det är dags att ratta in RixFM, eftersom Danny ska vara deras fredagsgäst :) wiho! haha, nä slutbabblat xD

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0