I tid?!

Har suttit hela eftermiddagen och redigerat bilder som jag ska ha i en skoluppgift som heter "Jag som fotograf" - och tro det eller ej, men jag är KLAR! och uppgiften ska egentligen inte ens vara klar förens på fredag - fyfan va skönt det är att vara ute i tid ibland :) det enda jag har kvar är att välja mellan två olika redigeringar på tre bilder, och välja om jag ska ha med en av bilderna eller inte - men ändå :P
Jag som fotograf är vår slutuppgift i fotospåret (fotoB & kultur/idéhistoria), och jag valde att sätta epitetet "Konsertfotograf" på mig, eftersom det är det jag helst vill göra inom fotograferandet ^^ och min konsert blev E.M.D.'s, och ja - jag är nervös över att visa mina bilder i skolan.. även om jag säger att jag skiter i vad alla säger (don't give a fuck what you say, I never asked you to care typ..) så är det ett känsligt ämne för mig.. men det går säkert bra :)
Haha, inte bara att jag har redigerat alla bilder, jag har skrivit två dataskrivna A4 med beskrivning och sånt som oxå ska vara inne med denna uppgiften - känns sjukt skönt!
Delar med mig av en av bilderna som jag ska ha ;) eftersom photoshop vill funka nu.. :P 

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0