Hur kan nått så stort förvandlas?

Jag har älskat låten sen första gången jag hörde den - första gången ever någon hörde den - det är speciellt! :') det finns inget bättre än en Stenmarckslåt när man behöver en låt att känna igen sig i.. och jag skiter i vad andra tycker - Martin har varit en av mina absolut största idoler och det kommer ingen kunna ta ifrån mig/honom även fast jag inte åker runt på massa spelningar med honom.. och nej, jag har inte berättat om den dagen jag aldrig trodde skulle inträffa, men jag har varit backstage med honom - helt crazy! och jag blir fortfarande nästintill skakig när jag kollar på bilder därifrån.. vill ni veta mer så säg till! 
Men ja, en sommar utan honom blir inte riktigt en sommar så är det bara..

Jag är vaken men blundar ändå
Är under ytan tills kroppen blir blå
Dina löften håller sanningen varm i hjärtat som brann

Hur kan nått så stort förvandlas?
Hur kan man tappa orken att andas?
Att andas

Jag blundar och håller andan lite till
Hjärtat stannar fan va ska jag ta mig till?
För jag vet att hundra år från nu
Kommer det alltid vara du
När jag blundar

Vi skulle resa, jag boka biljett
Till alla ställen som man borde ha sett
Jag köpte drömmen om ett vackrare liv när du låg bredvid

Hur kan nått så stort förvandlas?
Hur kan man tappa lusten att andas?
Att andas

Jag blundar och håller andan lite till
Hjärtat stannar fan va ska jag ta mig till?
För jag vet att hundra år från nu
Kommer det alltid vara du
När jag blundar

Hur kan nått så stort förvandlas?
Hur kan man tappa orken att andas?

Jag blundar och håller andan lite till
Hjärtat stannar fan va ska jag mig till?
Jag blundar och håller andan lite till
Tiden stannar nästan alltid där jag vill
Occh jag vet att hundra år från nu
Kommer det alltid vara du
När jag blundar
Jag blundar

Hans texter träffar rakt i hjärtat..! <3 lyssna bara på låtar som Blundar, Andas, 1000 nålar, 7milakliv, Hem, Nästa dans eller ah jag hade kunnat fortsätta rabbla upp maaaassa låtar till, så jag säger istället - lyssna på Martin Stenmarck och ge honom en chans för fan! hihi

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill hra mer om backstage-besöket :D<3

2011-05-25 @ 18:25:20
URL: http://musiiicismylife.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men hallå, nu får du allt berätta om backstage-mötet! ;D

Och jag håller med dig, han är bra den där mannen! Och snygg (a) haha

2011-05-25 @ 18:48:43
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0