FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! DÖDA MIG!

Seriöst, jag har precis suttit i EN TIMME (utan överdrift!) och skrivit ett blogginlägg om årets ESC, och så trycker jag på publicera.. så är det ett fel, så ALLT har försvunnit.. too bad för er, för jag tänker inte skriva om det nu.. FUCK blogg.se! inte okej nånstans!

Så vill ni veta så hade jag typ 8 låtar eller nått med videos och allt - TOM KOMMENTARER OM VAD JAG TYCKER..! Men jag tänker inte göra om allt.. fan va pissed jag är!!! :(

Låtar jag tycker om är iaf Blue - I can, Jedward - Lipstick, A friend in London - New tomorrow :) vill ni veta vilka låtar det är får ni leta upp dom själva.. sen hoppas jag självklart på Saade - så ge mig gärna dessa 4 på topp 5/10 så är jag nöjd..

Vilka låtar tycker ni om från åreets ESC?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0