Fjordfestivalen 2011

Jag MÅSTE bara dela med mig av detta!
Haha, jag gick in på Dannys hemsida för att se om det hade hänt nått, kollar kalendern för att se om det var några nya datum - och jag såg UDDEVALLA! :') sökte lite snabbt på google, och hittade att det var på Fjordfestivalen han skulle spela, och när jag gick in på deras facebookpage så hittade jag att även Ola och Segerstedt skulle spela där - fyfan va jag kommer vara där! :') har varit på den festivalen en gång innan, och då var det för att se Segerstedt, och det är den enda gången jag har sett honom solo - och jag ser SÅ fram emot reprisen (a)
Haha, lite hyperinlägg, men jag blev så frukandsvärt glad! :'D måste fixa iordning mig nu, för om drygt en timme tar jag och pappa tåget in till Scandinavium för att checka årets SM-finaler i handboll - woho! :) ska även träffa Emma där (länk till hennes blogg, och länk till våran gemensamma blogg ^^)

Hoppas alla får en underbar dag, för det ska jag ha!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0