Everybody yeah! rock you body..

Hade faktiskt tänkt vara jätteduktig när jag kom hem idag och plugga det sista på historiauppgiften, och - tro det eller ej - så var jag ganska peppad på det! så hade vi svenskalektion det sista, och jag fick tillbaka en novell som jag skrev för ett bra tag sen.. det börjar med att läraren säger "hoppas inte du blir allt för missnöjd..", och så har hon sagt till mig innan, fast då ironiskt, så jag antog att hon var det denna gången med.. men nej, jag fick bara ett VG.. sure, för vissa kanske VG är bra, men för mig som nästan får VG utan att anstänga mig - det är fan inte bra! :( med tanke på att jag faktiskt la ner mycket tid på att få det bra.. fml! det bara bevisar att det inte är nån idé att lägga ner speciellt mycket tid på all jävla shit!
Så nej, det jag ville skriva från början - jag är verkligen inte pepp på att plugga nån jävla historia idag! :( det kommer ändå sluta med att jag gör den, men inte fan börjar jag nu..

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0