Det kommer ifrån dig som är så ful!

Jag har ingen aning om varför, men jag älskar låten och har gjort sen första gången jag hörde den! om jag inte missminner så släpptes den när jag gick i nian och hatade min klass så fruktansvärt.. låten fick på nått konstigt sätt mig att må bra :)

Martin Stenmarck – Ful

Det kommer ifrån dig som är så ful
Ja, så jävla lågt när du vet hur
Jag känner här inom mig
Du vet ju allt om mig

Du måste väl förstå att du gör fel?
Eller varför känner jag mig inte hel?
Du verkar inte bry dig
Du tycker inte om mig

Jag gjorde som du sa
Men det gick inte bra
Du borde lyssnat mer på mig för det jag har är bra
Jag gör ju det du vill
Det och lite till
Jag stängde dörrn och gick min väg men jag kom tillbaks
Jag gjorde som du sa
Men det gick inte bra

Du skriker så starkt att jag inte hör
Nu vet dom allt du vill där utanför
Det finns ju dom som ser mig
Du måste lugna ner dig

Jag skiter faktiskt i vad andra tror
Jag måste väl få leva där jag bor?
Och vill du inte se mig
Så är det bara be mig

Jag gjorde som du sa
Men det gick itne bra
Du borde lyssnat mer på mig för det jag har är bra
Jag gör ju det du vill
Det och lite till
Jag stängde dörrn och gick min väg men jag kom tillbaks
Jag gjorde som du sa
Men det gick inte bra

Jag gjorde som du sa
Men det gick inte bra
Jag borde lyssat mer på dig för det du har är bra
Nu gör du det du vill
Det och lite till
Du låste dörrn och gick din väg och kom aldrig tillbaks
Du gjorde som du sa
Och det var inte bra
Jag borde lyssnat mer på dig för det du har är bra
Nu gör jag det jag vill
Det och lite till

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh! Tacktack!! :D Som jag har letat!!

2011-05-20 @ 11:52:11
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0