4/5

Det var nån som sa nått om ett riktigt inlägg oxå.. *or otherwise it was only the voices in my head...* nä, men just nu har jag inte ork till något, jag sitter och försöker skriva på en historiauppsats som skulle vart klar för en vecka sen, men det är så galet tråkigt att jag bara öppnar dokumentet, och sen hittar på olika anledningar till att inte gör det.. Jag borde egentligen vara glad - seriöst, jag tar studenten om 4 veckor, och då slipper jag allt vad skola heter :') dock är det likadant i typ hela klassen, det känns som om alla har slagit av på kraften, och bara väntar på att den 1 juni ska komma så att vi slipper helvetet på jorden - även kallat skolan..
Trots att jag inte vill något annat än att vara hemma så släpar jag iväg migsjälv till skolan varje dag, och det är inte alla dagar som får samma bra start som idag fick :P haha, jag går in hur seg och trött som helst, och i cafét spelas In the club.. ^^ bara en sån sak fick skoldagen till att bli en bra skoldag :)
Haha, nä jag ska inte tjöta ut er med massa onödig text om ingenting - bättre att försöka få klart historian ^^

yet an pictureless blog, but I don't have any good photos at the moment..

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0