1a semifinalen i ESC

Det är ju ESC idag - wiho! :) haha, bara för att mitt inlägg i söndags dampade, och för att jag inte ville göra om det då, så gör jag en snabbis med mina favoriter idag ;) slänger ihop en på torsdag med när den andra semin är ^^

Stella sjunger kanske inte världsbäst, men refrängen är galet trallvänlig, trots att den inte ens är på engelska ;) jag anser att jag kan sjunga med, men det är väl mest imitation av ljuden hon gör ^^ jag gillar den oavsett :)

Gillar Katis röst otroligt mycket! plus att det är en dansant låt - which I löv! (:

Haha, det är illa att jag bara tycker om två.. eller det finns andra som är okej, som Ell & Nikkis "Running scared", men den är inte tillräckligt bra för att hamna här (a) sen slår jag vad om att det kommer snackas om Finlands (jag tycker inte om den) & Rysslands (låten är okej, men nä.. snubben sjunger inte speciellt bra, trots att han verkar tro det - catchig refräng dock..).. och sen hoppas jag alla snackar om hur otroligt dåliga Portugal är! tillåt mig skratta HA HA! och sen komemr det finnas en del "aha-men-var-det-den!-låtar" oxå, för det finns det alltid ;)

Finns det några låtar ni gillar mer än andra?

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Maritza

De var mina favoriter också :) De flesta bidragen var rätt tråkiga! :P

2011-05-11 @ 17:32:14
URL: http://mariitzahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0