10 maj 2008

Idag har min "EMD-saga" varat i exakt 3 år :) eller jag har ju hållt på enda sen de satte igång projektet - men för tre år sen var de i Kungsbacka, och hade en fyra timmars lång signering :) myspys på hög nivå ^^ kommer inte på nått att skriva, men allt finns bevarat i mitt hjärta :') kan dela med mig av nåra bidler ist, för jag tror inte nån av dom har blivit publicerade här ^^

Man kan lätt tro att det är en pose för min kamera, right? But it's not ^^ haha, fast jo det är det nog, men det var inte jag som bad om att få en bild på dem :P
Man har förändrats ganska mycket på tre år..! Här var jag lixom 16 år, hade precis fått min tandställning och verkligen inte hittat vem man själv var.. Idag står jag här - 19 år gammal, slipper tandställningen om 4 veckor (på dagen!) vet exakt vart jag står - och umgås i stort sett inte med en kotte som jag gjorde då.. inte trodde jag när jag stog där att han tre år senare skulle veta vem jag är, och hjälpt mig att komma dit jag är idag! Han är den bästa människan som finns på denna jorden, utan överdrift! <3
Fast det utan tvekan sötaste på hela den dagen var när jag var uppe sista gången (ja, jag var uppe flera gånger...) för att bara ta kort, så tog de som stog framfrö mig otroligt lång tid på sig hos Erik, så vi hann gott och väl bli klara hos Danny och bara stå där och vänta.. då säger Danny till mig (inte ordagrannt, för det minns jag inte exakt..) "men där är ju jag! *tittar på min tröja* får jag skriva? :)" HAHA, och det tyckte jag var jättestort xD haha, jaa jag var liten! xD

Nä, duschen kallar efter en löprunda ^^

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Erica

åååh så sött Annelie! love yah <3

2011-05-11 @ 13:26:41
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0