Underbara lördag

Tidig blogg för att vara lördag - I know! men enda anledningen till det är att min dag lär vara så fullproppad att jag inte hinner senare... ^^ om en liten stund ska jag ner till Friskis med mamma och gymma (Y) sen blir det till att åka hem och fixaa iordning sig, och kanske käka nått.. sen ska jag iväg och kolla på när Aranäs spelar sista hemmamatchen för året mot Guif, och direkt efter det drar jag på klassfest/middag hos Fredrika :) jo, jag har en underbar dag framför mig - hoppas du får en lika fin! ;)

Jo, och om någon har lyckats missa Dannys album så rekomenderar jag verkligen det! det finns inte en enda dålig låt på skivan, och det säger jag verkligen inte bara för att vara partisk -  jag tycker verkligen det! (Y)
Give it a try - våga inte dissa det bara för att det är Danny..!
Danny Saucedo – In The Club

Så nu ska jag ta mitt pick&pack (iPoden med In the club medräknad ofc!) och dra ner till gymmet :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0