Siste mars

Hellu ävrybaady! ^^ vaknade upp imorse och kände mig jätteförkyld :/ så dagen har so far spenderats i soffan med High School Musical-maraton ^^ har kollat på ettan och tvåan, och ska snart sätta igång trean.. but I had to take the dogs for a walk in the rain first.. jippie!
Nä, jag tycker sånna här tråkinlägg om min vardag är jättetråkiga.. så ah, I'll probably be back, men då kanske med något roligare - för det kan inte vara roligt att läsa min blogg? haha, ändå har jag typ 25+ läsare varje dag... 41 unika igår for example.. haha, I don't get it! berätta för mig varför du läser min blogg, det hade varit roligt :p

Nä, nu ropar soffan och film!

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Ragnarirene

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-06-29 @ 07:15:00
URL: http://ragnarirene.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0