PA-vecka

Azum dag so far! blev väckt av mamma runt 8, och då satte jag på en film och mös under täcket fram till typ 11 ^^ och nu sitter jag här och redigerar bilder för fullt ;) haha, jo jag kanske ska berätta att jag har PA-vecka vilket innebär att jag inte har några lektioner fram till på torsdag, utan att jag får all tid till att bli klar med mitt projektarbete (Y) how awesome isn't that?! ska in till skolan måndag och onsdag för att skriva ut bilder, och på torsdag klockan 17.00 ska allt vara klart.. jag är inte ens speciellt stressad (Y)

Jo, så jag sitter som sagt bara vid datorn, redigerar bilder, lyssnar på musik och snackar lite med awesome folk.. en fredag kan knappt bli bättre :P jo, för det är vårfrudagen :') haha, eller som man slarvigt säger nu för tiden - våffeldagen! vilket betyder att jag sitter och väntar på att få käka awesome våfflor när familjen kommer hem ikväll :) får jag inte det blir jag ledsen i ögat.. x) skämt åsido, men våfflor är galet gott! :)

En annan sak (jo, jag vet att jag ska jobba med bilderna, men jag tänkte att jag skriver ett lite längre inlägg nu, så kan jag jobba fokuserat senare..) E.M.D. hade ju turnépremiär i Västerås igår, och om man ska tro recensenterna så var det jättedåligt, för att de bara körde covers typ.. men hallå vakna?! det är en konserthusturné där de ska spela låtarna från Rewind, och det är covers.. palla gnälla?! xD men boysen var tydligen nöjda, och det är huvudsaken ^^ idag stannar de till i Eskilstuna, och min underbara kompis Emma är president för Street teamet där, så jag lär få höra en del från henne under dagen, och det ser jag fram emot ^^ själv måste man ju vänta tills turnéavslutningen i Borås innan det är min tur, men det är väl som de säger - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. eller?

Delar med mig av en bild från igår som är tagen från rockfoto.nu

Haha, nä nu ska jag fortsätta med bilderna och lyssna på musik :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emeliefridh

Gjorde dem?!:O

Dem var uuurbra!

Bästa konserten någonsin faktiskt!

Och jag är inte partisk ;) hahah

2011-03-25 @ 13:13:43
URL: http://eemelieffridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0