Melodifestivaltävling

Eftersom jag är E.M.D.-ambassadör så har jag fått chansen att tävla om två biljetter till Melodifestivalfinalen! :)

Hur många Tex Mex-produkter har Santa Maria?
- Santa Maria har 63 Tex Mex-produkter

Varför ska just jag vinna?
Största anledningen till att jag vill till Stockholm och titta på finalen är för att Danny är med och tävlar där, och det hade vart hur roligt som helst att vara där om han vinner! Men sen är det även så att jag har tyckt om Melodifestivalen så länge jag minns, men har aldrig vart på en deltävling eller absolut inte på finalen. Så hur häftigt hade det inte vart att få göra sin "melodifestivalsfinaldebut" när Danny, min största förebild och idol i världen, är med och tävlar? Å andra sidan så är Stockholm en otroligt fin stad som jag besöker allt för sällan, så att vinna biljetter till finalen hade vart en utmärkt ursäkt för att få spendera lite tid i mitt kära fjollträsk :')
Och eftersom jag antar att "ambassadörgrejen" är över efter Mello så hade det vart en perfekt avslutning att sitta på finalen och bara mysa! :D

Nä, nu ropar duschen (funderar på att köra igång Manboy på högsta volym och dansa lite, när vi ändå snackar Melodifestival!) så jag ska gitta! :P

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0