Grattis Eric!


Skit samma att Danny inte vann, skit samma att han inte fick mest röster av folket - huvudsaken är faktiskt att han är nöjd själv! ^^ istället för att gå runt och vara sur över att Saade vann så tänker iaf jag vara glad över att Danny blev tvåa - HAN BLEV FÖR FAN TVÅA! Det är inte illa pinkat, och jag är övertygad om att han är sjukt nöjd själv, och det är som sagt faktiskt huvudsaken!
Nä, nu ska jag gå och gotta mig lite mer i att vi får behålla Danny här i Sverige ett tag till, för man får faktiskt vara lite egoistisk ibland (a) and don't get me wrong, jag ville verkligen att han skulle vinna, men det är väldigt skönt att han kan stanna kvar här hemma ett tag till :p

Vad tycker du? Pest, helvete, eller är du lika glad som mig?

PeaceOut, take care!

Kommentarer
Postat av: Tina

Men nää hellre än att behålla han i Sverige skulle jag önskat att han gett sej iväg på Europa-turné för han skulle för f*n vunnit. Han var och är bäst! De var skit att eric vann! Han hade en kass låt och var inte värd vinsten.

2011-03-14 @ 10:58:34
Postat av: Julia

Jag är glad att Eric Saade vann ;)

2011-03-15 @ 17:47:51
Postat av: Tina

Antar att Julia inte är ett Danny-fan! Tkr det var skandal att inte Danny vann. Alla jag känner tycker likadant! den bästa låten nånsin kunde vi äntligen skicka till ESC med en grymt bra sångare. Men nädå, istället kommer en liten divig skitunge som sjunger kasst. Allt det här suger som faan och det är så helt fel! och det värsta och hemskaste är att en del som kallar sig för Danny-fans tycker det var bra att han kom tvåa! Fy fan! Hoppas nu verkligen att Danny sticker utomlands för hans fans här hemma stöttar han inte på rätt sätt. Är inte ensam om att tycka det!

2011-03-16 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0