Frissan

Tjoho världen ^^ jag haaaaatar måndagar! och inte av den vanliga orsaken alla andra hatar måndagar för, utan för att den känns så jävla värdelös! jag går upp vid kvart i 8, åker iväg till skolan 20 i 10, är hemma igen vid halv 12.. seriöst, jag har EN lektion! känns så otroligt ovärt! haha, fast man ska väl inte gnälla över för få lektioner antar jag ^^
Haha, efter skolan idag åkte jag till frisören för att fixa till barret lite :) har varken klippt eller slingat håret sen i början av hösten, så det var riktigt slitet och en rejäääl utväxt.. haha, men nu är det så otroligt ovant att se det blont så det känns som om jag har färgat håret och inte slingat det.. xD haha, men det är väl bara till att vänja sig ;) fixade även en tid strax innan balen för att göra en uppfräschning av allt :P
One more thing.. såg ett klipp igår när Danny sjöng Cassandra.. shit, jag ska lägga upp det här, för finare var det längesen jag såg!

I'll be back!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0