Dåligt!

Jo, igår blev det ingen update - eftersom jag verkligen inte hade något att skriva eller någon tid.. idag däremot, eller ah, jag har inget att skriva just nu, har bara lite dåligt samvete över att det inte blev nått igår.. men i eftermiddag har jag säkert massa att skriva :) so far idag har jag haft filosofilektion, just nu sitter jag och har håltimme och väntar på att en klasskompis ska komma tillbaka från sin lektion så att vi kan gå och käka :P sen är det svenska och sen slutar jag - helg och melodifestivalfinal! :') anyway, när jag har slutat ska jag ner till kungsmässan och köpa Dannys skiva!!!! woho, någon är glaaaaad! :'D haha, så ikväll berättar jag vad jag tycker om den (a)
Nä, nu har jag skrivit lite och har lättat upp mitt samvete lite (a) tänkte att ni kanske ville veta att min mage kurrar, jag vill bo i sthlm och bara slippa skolan! ;) haha!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0