Chills

Vi har alla låtar som vi gillar att lyssna på i olika situationer, right? Och som man får olika känslor till... jag får ganska lätt rysningar när jag lyssnar på bra/mäktiga/fina you-name-it låtar haha.. men intron är sånt som påverkar en hel låt enligt mig.. tex så kan jag inte lyssna på introt till You Can Still Be Free (<-- spotifylänk) med Savage Garden utan att få rysningar över heeeeeeeeeela ryggen! Och sen det faktat att Darren Hayes (sångare i Savage Garden) röst är något av det vackraste som finns gör inte saken bättre.. haha! hans "freeeeeee" skär som en varm kniv genom smör i mitt hjärta <3

Har ni nån sån låt som ni inte kan lyssna på utan att få rysningar/tårar i ögonen eller bara tycker är jävligt bra?

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0