09920201

Today's the day! seriöst, jag har gått på helspänn i flera dagar, och senaste dygnet har jag nästan vart nervös! jo, om det är nån av mina bloggläsare som har lyckats missa detta, så vet jag itne vad jag gör.. xD haha, nä, men det är ju mellofinal och Danny är ju med! :) haha!
Anyway, så började jag dagen med ett gympass vilket iofs var otroligt jobbigt eftersom jag knappt har tränat över huvud taget på 3 månader.. x) men när det väl var slut kände jag mig jävligt duktig! ^^ hade tänkt börja gymma varje lördag förmiddag bara för att få tillbaka lite kondis & styrka (a) aaaaanywaaaaay, efter det åkte jag hem och käkade våfflor (<3!) och sen blev det till att dra ner till hallen och kolla när damerna spelade kvalmatch till divison 1 - vilket resulterade i vinst, woho! :)
Resten av dagen kommer spenderas här, i bilen till Sibylla (woho, favvomaten när mamma&pappa är borta...) och hemma framför tvn :P och juste, jag kommer ha telefonen i handen hela kvällen (a) haha! xD

Nope, nu ska jag slänga ihop ett litet inlägg som kommer publiceras seeeeenare ikväll (a) sen blir det troligtvis inget mer inlägg idag.. om inte en viss sak händer, för då kommer jag inte kunna hålla mig ifrån my friend http://schitzophreenia.blogg.se ^^

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0