Crash and hear me call for you

Även fast klockan är knappt 11 så är jag inte trött ;) woho! jag har vart uppe sen halv 8 - började morgonen på bästa möjliga sätt med en solbränd, sommarsnygg Danny på tv :) så nu slänger jag in ett litet inlägg innan jag ska ut och sola i det underbara vädret :) dagen kommer spenderas ute på gräsmattan med crash and survive lurarna och bara ta det lugnt :) sen ikväll är Danny med på Allsång på Skansen, och sen ska jag se på Coldplay (livesänds på aftonbladet.se) när de kör från Azaleadalen i Göteborg, trots att jag så otroligt gärna hade velat vara där själv.. men jag har inte vunnit några biljetter på någon av ställena jag har tävlat på - och då är det fan bättre att få se det streamat över internet än att inte se det alls (a)
Nä, nu ska jag skicka iväg ett mejl till min jobbcoach, sen kallar solen på mig :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0