Torp 2 juni 2011

Åkte ju iväg till Uddevalla dagen efter studenten för att hälsa på en liten Danny :) trött som satan gick jag upp 6.45 och tog tåget in mot gbg klockan 8.47 - väl där fick jag väntai nästan en timme innan bussen mot Torp skulle gå.. Marika kom däremot vid 9.40, så jag fick inte vänta ensam hela tiden.. :P åkte upp, och när vi va framme strax efter 11 så var redan Felicia, Erica och Mia där, så det blev lite kramkalas :) vid 13.00 kom Sean Banan och sjöng 3 låtar - urkass är vad han är! han hade däremot två duktiga dansare med sig, så jag checkade dom ist.. :P sen skulle han signera, och vem sålde inte hans stuff om inte Alex, en av dansarna Danny hade i Halmstad, och som dansade/sjöng med Saade i ESC.. haha, sjunka eller? xD
Anyway, när Bananen hade gått efter en dryg timme så var det bara en ytterst dryg timme kvar tills mr D skulle komma :) strax innan 15.00 kom "kom-fram-och-sägen" och berättade att han var ca 15 minuter sen - men vad hade man förväntat sig? ^^ jag är glad att han kom över huvud taget ;) under tiden som vi väntade så kom det upp tre små barn på scenen - dom ville inte sjunga, så dom fick dansa lite - så söta! (: sen när Danny kom upp på scenen så var typ alla pepp, och så börjar han sjunga Cassandra - hur tänkte du där lille vän? :) älskar låten, men det kanske inte är låt som man börjar med när man typ springer ut på scenen.. haha, anyway, han sjöng Cassandra, In your eyes, If only you, Tokyo och In the club :) mellan nån av låtarna hälsade han alla Uddevallabor välkomna, sen tittade han på oss på första raden och sa "ah, ni Göteborgare och Västkustbor oxå ;)" haha, sött eller? :P sen vare dags för signering, och segare dampkö har jag aldrig vart med om.. den såg inte så lång ut, men ändå stog jag i kö i drygt en timme :S när jag och Marika närmade oss så dampade vakten och lät inte Marika hänga med fram eftersom hennes skiva redan var signerad.. :( så jag fick gå fram själv.. men ah, hade ett småbarnssällskap framför mig, och Danny är så jävla söt mot småbarn :) och sen när han såg att det var min tur så sken han upp som en sol och undrade hur det var med mig :) sen berättade jag för honom att jag tog studenten igår - och hans första kommtentar va "varu full? :P" HAHA, jag vet inte om han trodde på mitt nej :P anyway, sen när han kramade mig *han hade rest sig när jag berättade* så viskade han "äntligen frihet, eller?" - han är så jävla fin :') sen har jag ju redan berättat vad han skrev i bookleten - but I'll do it again ^^ han skrev "bara" "Tusen pussar & kramar från lilla mig /Danny Saucedo", så när jag kom hem skickade jag ett pm till honom där jag bland annat skrev "Erkänn att du fick ett weak moment idag när jag var framme hos dig, och totalt glömde av mitt namn, och tyckte det kändes dumt att fråga, eftersom du vet vem jag är? ^^" - helt på skoj, och utan eftertanke att han skulle läsa.. en kvart senare fick jag svaret "Jepp...... U got me "/ " plutten!
Tillbaka till dagen - när jag hade vart framme drog han kanske 10 minuter senare, och vi tjejer drog ut till bussen som skulle gå typ 1,5 timme efter.. men vi hade det mysigt i solen istället, och sen kom bussen - trötta tjejer = alla satt i egna tankar/sov :P väl framme i gbg igen så spenderade jag några minuter på centralen, sen var det hejdå till tjejerna för att ta tåget hem, och bara kunna slappna av, och i fredags var jag helt död.. vrålförkyld och hur trött som helst, men jag ångrar inte dagen iaf :P

Det blev lite längre text än vad jag hade planerat, men hoppas du läste allt :) avslutar med några få bilder, för honestly så tog jag inte speciellt många ;)  
Copyright

Sean Banan

"Standing exactly where I shouted "Will you marry me?""


Om någon har lyckats missa det, så tycker jag om honom galet mycket! <3

Nästa gång - söndag! :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0