OptiArt

Har precis kommit hem från Kode, där jag har varit med min moster och kusin för att fixa en av mina studentpresenter :) jag skulle få en 3D bild ingraverat i ett glasblock, och jag skulle få se hur allt funkade typ :) och jaa, det var sjukt tufft! haha, trodde ju han skulle ta en massa bilder i massa olika vinklar, men han hade bara en "stationär" kamera, som tog en bild framifrån och räknade ut djup och så för att få fram bilden i 3D.. och kräsna jag (som aaaaaaaldrig blir bra på kort..) tog 2 bilder, och blev nöjd :) haha, inte nog för att blixten var som om det var miljoner blixtnedslag mitt framför ögonen ^^ haha, ajaj! men sen fick jag ju även kolla när blocket graverades, och det var nästan tuffare än själva 3D fotograferingen! tänk dig att han stoppar in ett glasblock i nånting som ser ut som en blandning av en micro och ett litet kylskåp - och så börjar det skjuta en massa typ laserstrålar som gör punkter i glasblocket - haha, låter hur silly som helst, och jag tror inte ni förstår hur det såg ut direkt - men det var tufft! ;) fick även en hel del tips av honom - "gör alltid tvärtom!" det här går nog bra :P

Ni kanske vill se lite av resultatet oxå? ^^

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkar vara gaalet häftigt! Kul att du fick göra det :D o resultatet blev riktigt bra! :D<3

2011-06-15 @ 21:20:37
URL: http://musiiicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0