I can make you hot hot, I am made of pop pop

tidsinställt inlägg
Nu står jag framför stora scenen på Liseberg och väntar på att Saade ska gå på.. men det ska ju inte behöva vara dött här bara för att jag är på konsert, right? så jag hade tänkt bjussa på "song of the day" :) och nej, det är varken Hearts in the air eller Made of pop *rubriken... silly låttext, that's Saade style* - cuz they aren't good enough for my blog...!
Jag säger barra lyssna och njut! detta är magi <3

Inte ofta jag blir "kär" i remixer, men denna är fan underbar!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: JAG VILL OCKSÅ!

Får jag sova hos dig (a) HAHA x)

Nej men döör, varför ska det vara så långt ifrån...

2011-06-20 @ 00:51:53
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0