14/6

Hellu people som har hittat hit! :D sitter i morgonrocken och funderar på vad jag ska fixa till för lunch idag.. woho, det är fan det sämsta med att vara ledig - man måste komma på något att käka varje dag -.- anyway, jag ska iväg till Arbetsförmedlingen för ett första möte med massa nybakade studenter, och jag ser verkligen inte fram mot det... jag vill inte bli vuxen, jag vill inte ha nått jävla ansvar på ett jobb.. jag vill kunna vara tonåring hela livet! Iaf ett bra tag till, tills jag är mogen för att börja jobba.. :/
Men ah, jag ska dit, så får vi se om det ger mig något.. måste ju vara inskriven där så tidigt som möjligt, eftersom det dröjer typ 3 månader innan man börjar få ersättning därifrån - och pengar är nått jag behöver..!

Nä, slutbloggat!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0