Sommartorsdagarna i Borås 7 juli 2011

Orkar inte skriva långt, det är ungefär samma visa as usual när man träffar Danny/är på konsert..

Var framme i Borås runt 10.30, då var det fortfarande inget stängsel uppsatt ^^ Marika & hennes kompis plus några till var redan där, och efter ett tag kom även Julia och Cornelia (?) och gjorde oss sällskap :) ah, segt tid framöver som fördrevs med intervjuer av olika slag (radio, tv, nyfikna pensionärer bl.a...) strax innan 2 kom Emma, Sandra och Li - så det blev en hel del "icke Dannysnack" med dom, and I needed to hear that..
vid 3 halv 4 någon kom Danny & Dirty Loops och soundcheckade, och efter det haffade vi Danny bakom scenen för en snabb kram, eftersom han hade bråttom..
Sen började det regna, vi drog till Donken och käkade, sen satt vi under ett tag och väntade på att det skulle sluta regna.. runt sju drog förbandet igång, och dom var verkligen urkassa! sen var det dags för Svensktoppen nästa - och det är oxå galet segt! ;) haha..
21.00 var det äntligen dags för Danny, och ja jag tyckte iaf det var sjukt mycket bättre än vad det var på Liseberg - allt satt, Dirty Loops var galet tighta, movesen var perfa, och sången går inte att klaga på :) massa ögonkontakt från scenen oxå :P
Sen när det var slut så trodde inte vi att det skulle vara någon signering, så vi drog bort till hotellet så att jag skulle hinna träffa honom innan min buss hem gick.. men när vi hade varit där ett tag fick vi höra att det tydligen var signering ändå, så vi drog tillbaka till scenen :P fick lite halvdamp när jag såg kön, och när jag visste att det var cirka 45 minuter tills min buss gick.. så vi gjorde en fuling och knödde lite.. :P haha, men alla andra bodde säkert i Borås ändå x) klockan tickade på och jag var helt jävla övertygad om att jag var tvungen att springa när jag hade två pers framför mig - cuz it would have been just my luck haha.. :( men då, all of a sudden, så rörde kön på sig.. haha, fick flashbacks från när jag stog i kön till Grönwall i Borås, eftersom exakt samma sak hände där xD men ah, jag kom fram, struntade i en jävla liten autograf som jag redan har miljoner av.. så jag sa till honom precis som det var - att min buss gick när som helst, och att jag ville ha en kram.. så redan innan jag hann prata klart hade han rest sig upp och börjat krama mig :) jag säger till honom att han var så sjukt bra idag, varpå han viskar i mitt öra "tack, det var kul att du kom!" och jag känner hur ett leende sprider sig i hans ansikte :) känner piken från vakten när han säger "nu får ni sätta fart.." - trots att jag bara har fått en kram.. ^^ jag älskar hans långa kramar :') sen skyndade jag iväg till bussen, och åkte hem :)

And pictures.. kanske lite mer/roligare än resten.. copyright!

Soundcheck

Min bakgrundsbild på datorn - där är den dock snyggare redigerad ^^

Kasst förband..

Svensktoppen nästa - vinnarna..

Svensktoppen nästa - utan tvekan sämst!

Svensktoppen nästan - min "favorit" av dom som va med..

Diiiirty Loops - Jonah, Henrik & Aron

Never gonna take us down

You and I, we're playing cool, but underneath we're steaming ^^

Baby goodbye

Boy you light up my fire in the breath of your love

I am flying - så gör han inte det :P

Tonight I leave it all behind, I'm letting go tonight..


I see us holding hands and walking down the boulevards to crying violins

He's the best, fuck the rest no matter what people say :)

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Alice

Braaa dag och du har rätt, han är lätt bäst :D

2011-07-19 @ 20:00:31
URL: http://aliceeee.blogg.se/
Postat av: marika

sjukt fina bilder du har tagit! den sista på dig & danny är jättefin <3 du har inte lust/tid att göra om min header senare idag eller imorn=tisdag ? ses snart. :)

2011-07-25 @ 02:01:35
URL: http://myliiifeasmarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0