Sommartorsdagarna Borås 30 juni 2011


Jag och syster figurerar lite här och var i klippet.. haha

Drog med syster till Borås för att checka September i torsdags ^^ var framme strax innan 6, och hade verkligen inte räknat med en speciellt bra plats, men oj så fel man kan ha..! Haha, vi fick plats på första raden - sure det var långt från mitten, men ändå! :) Rebecka Dahlqvist band var först ut vid 19, och dom var väl helt okej.. ,typ jazzaktig musik.. men det värsta var att alla låtarna lät exakt likadant, den enda skillnaden var typ tempot..
Anyway, sen skulle Newkid gå på.. han är tydligen känd.. men kass..! haha förlåt om det är nån av mina läsare som tycker han är bra.. men jag gillade honom verkligen inte..
Vid typ 21.10 gick September äntligen på scenen, och fyfan va kul jag hade! :) har typ aldrig lyssnat ordentligt på hennes musik, men det är exakt sånt som jag gillar! :) haha, får nog nästan införskaffa hennes skiva ^^ haha, men en sak som var lite halvkul sådär var att innanför min syster (alltså närmare mitten än vad vi stog..) stog det ett killgäng, och dom tyckte Petra (September alltså..) var så jävla snygg! haha, dom var nog mest på av alla längst fram! inte vanligt att killar är det :P och snubben som stog närmast oss hade solbrillor på sig, och varje gång hon kom mot oss så tog han av sig dom, bara för att möta hennes blick - och sen när hon nån gång gjorde det fick han typ panik xD svinkul hade vi åt honom iaf ^^
September körde massa grymam låtar :) typ La la la (Never give it up) typ min favoritlåt, Mikrofonkåt, Baksmälla, Cry for you, Can't get over, Party in my head - and yeah, it was fucking awesome! :)
Sen när det var slut (redan efter 45 minuter typ o.O..) skyndade vi oss mot resecentrum för att hinna med bussen, and so we did :) var hemma igen runt halv 1 - och då var det sängen som gällde :P

Lite bilder - COPYRIGHT as usual ^^



Bra jag såg första 10-15 minuterna av konserten va..? -.-' fotografer, tv4 och en till som filmade..



PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0