Set your body free!

Jag vet att jag lovade att blogga om förra veckan idag - men helt ärligt, jag pallar fan inte det.. :/ så det kommer troligtvis om iaf tisdag/onsdag imån, men torsdag får ni nog kanske tom vänta tills nästa vecka innan det kommer, om jag inte får värsta "woho, idag känner jag verkligen för att skriva fingrarna av mig!!!"-moment imån ^^ sen på torsdag fyller syrran år, så då har jag inte tid, och på fredag ska jag till Trollhättan för att kolla första Rix för iår :P så ah, jag har fullt upp :P
Lägger upp ett youtubeklipp från i torsdags, men det är helt ärligt inte ens speciellt kul att kolla på.. haha, men ah - I'm in there somewhere ^^

Haha kolla från 13.10 om ni inte orkar se allt annat tjafs! xD alla småbarn är så söta! :)

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0