Lotta på Liseberg 11 juli 2011

Så orkade/hann jag blogga om en av dagarna iaf ;)

Drog in till Liseberg strax innan 4, och då höll Linda Pritchard på att soundchecka för fullt :) fyfan vilken pipa den kvinnan har! en halvtimme efter jag hade kommit var det dags för insläpp, och jag hamnade mycket längre fram än vad jag hade förväntat mig (fast nä, jag trängde inte alls........ :$) fick sittplats på tredje raden på sektionen längst till höger om man stog och tittade på scenen :) haha, försökte förklara det för pappa, och han satt och kollade efter mig på vänster sida.. bra pappa..! haha, anyway.. genrepet drog igång och det var helt okej :)
Sen efter lååång, dryyyyg väntan drog allt igång, och jag antar att de flesta av er tittar på det på tv..? så såg det ut :P haha, fast han trumpetaren sjöng Christer Sjögrens I love Europe, Linda Pritchard sjöng And I'm telling you så galet fiiiiiint! :'), jessica sjöng I did it for love och Charlotte sjöng Tusen och en natt..
Sen när allt var slut så drog jag hem, and that's it :P känner att det inte var en jättespeciell dag, och det hände inte speciellt mycket roligt heller.. därför var det inte så mycket att skriva om..

Men lite bilder bjussar jag på som vanligt :)







PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0