It's an uphill climb

Jag slits mellan hopp och förtvivlan heela tiden! Har haft en sån galen beslutsångest hela morgonen - men nu kör jag..! det får bära eller brista, but I think I need it!
Drar in till götet om en stund och möter upp fina tjejer, och sen får vi se hur det går..
Har inte varit nå vidare på att blogga den senaste tiden, men det är sommar, och sommar betyder spelningar och tid borta från datorn.. så ah, kommer säkert inte blogga imån heller om jag inte gör ett tidinställt nu dvs.. eftersom jag ska till Borås och checka Danny & Dirty Loops :)

Gårdagen tar jag kanske på fredag eller nått... need to melt it first.. kanske känns bättre efter idag, who knows?!

Nä, nu fixa iordning mig, lunch och sen tåget :)

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0