19 juli 2011

Tjoo peeps! har bloggat hela dagen (och ändå har det "bara" blivit två av fyra inlägg..) men nu är klockan för mycket för att göra klart idag :P anledningen är väl för att det kom annat i vägen, plus att det var jobbigare att skriva det än vad jag hade trott.. plus att bilderna tog ett tag att redigera..

Nä, men ah.. jag ska sluta att sitta här och be om ursäkt – det är ju min blogg, och därför kan jag bestämma över den… men ah, jag vill ju änna ha det gjort :P
Så resten kommer troligtvis inte imorgon, eftersom jag ska till mormor&morfar och käka korv med strössel och honung (läs tidigare inlägg så fattar du ^^) men på torsdag ska jag försöka publicera bilder från lotta på liseberg och rix i trollhättan :)

Ni kan ju kommentera lite oxå ^^ ni är fan kassa på det - but I love you anyway :)

PeaceOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0