Yeah

Haha, jag fick som jag ville igår! :) Sverige förlorade mot Frankrike, kanske inte så kul, men verkligen inte oväntat ;) men periodvis spelade dom faktiskt riktigt bra! :D och Danmark skrällde till och vann mot Spanien = happy görl som får se sina två favoritlag i VM-final imån! :') jag tror även Sverige har ganska stor chans att plocka silvret, eftersom vi spelade bra, och hade moralen i topp, till skillnad mot Spanien, som underpresterade.. anyway, så hoppas jag verkligen herrlandslaget är nominerade till bragdguldet 2011.. fyfan vilken resa! det var det ingen som trodde innan! :P

Haha, men nu ska jag strax iväg till Partille och kolla när laget möter Sävehof :P fyfan va spelsugen jag är! känner mej så galet ofit så det inte är sant! har inte motionerat sen innan operationen = 1,5 månad! o.O behöver nog sätta igång snart om jag ska klara av att spela efter lovet...
Nä, jag har hört att det pratas om mat.. ska käka lite, och sen iväg till partille som sagt..! :)

kan påstå att ibland blir man inte glad när man går in på bloggar och läser sånt man verkligen inte vill veta... :( anyway, det kommer väl andra chanser..

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li

???? <3

2011-01-29 @ 17:15:06
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li

sv: men vad var det om då..? <3

2011-01-29 @ 21:40:07
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li

sv: ett missförstånd om vadå...? <3

2011-01-30 @ 21:25:21
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0