Snart

Första skoldagen 2011, första skoldagen på sista vårterminen, första skoldagen på min sista termin ever! jag tycker iaf det känns galet att lilla jag ska ta studenten till sommaren! :O känns även som om alla längtar dit.. det kan jag inte påstå att jag gör, inte just nu iaf.. Jag vill inte att det här ska ta slut! visst, det är ett helvete med alla läxor och prov, men hellre det än arbetslös och utan "skoltryggheten".. kanske är jag löjlig, men det är så jag känner...
Idag så gjorde vi ietn ett piss iaf :P haha, slutade typ 2 timmar tidigare :) inte så många som undrade om operationen iaf, skönt! :) resten av dagen har jag ingen aning om vad som händer.. måste plugga eftersom jag ska göra ett prov imån som jag missade när jag var i Halmstad.. fyfan, känner verkligen inte för att plugga! >_< men aja.. duty's calling!

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0