Melodifestivalen 2011


Min awesome lilla dude ska ju vara med i Melodifestivalen iår, och jag tycker det ska bli svinkul! :) om ni kommer ihåg när alla tre var med så skrev ju alla att Danny skulle släppa de andra två och köra solo.. nu gör han det, så nu fan ser vi till att han vinner rubbet och får åka till esc i tyskland :) BWO brukar ju komma med att de är stora i öst, och det är Danny med, titta bara på polskorna.. nä, jag vill allt se att han vinner detta..! Det är han värd :) och om låten bara är hälften så bra som Catch me if you can, så kommer det bli kanon! :)

Och eftersom jag kollade på presentationsvideon för Danny igår, var jag ju tvungen att kolla på grabbarnas från när dom var med.. HAHA, jag hade nästan glömt av hur sjuka i huvudet dom är! xD majgaaadd! kolla bara Dannys garv vid 1.30..! xD


Nä, nu håller jag tummarna för att Dannys låt är kanoners, och att alla röstar för allt vad de är värda, för Danny ska till Tyskland, det är han värd! :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0