Idag!

Idag smäller det! Haha, handbolls-VM i Sverige drar äntligen igång, och jag funderar på om jag ska försöka övertala pappa om att åka in och kolla nån match (sverige spelar i göteborg..) men idag blir det till att kolla tvn :P
Jo, juste skolan har ju börjat nu.. och inte fick man en mjukstart inte.. prov andra dagen, redovisning idag, hemtenta tills på onsdag.. och på tal om hemtentan.. den är i religion (svintråkigt ämne btw!), och klassen fick frågan sista lektionen, alltså när jag var hemma efter operationen.. så jag kom överens med läraren om att jag skulle mejla henne/hon skulle mejla mej.. så innan nyår kom jag på detta, och mejlade henne och bad om att få frågan.. seriöst, jag förstår om hon kanske inte svarar första dagarna/innan nyår, men vad jag vet så arbetar typ lärare veckan innan vi börjar? och hon har fortfarande inte svarat mej..! tur att man har snälla kompisar som man kan kopiera pappret av ist.. :P får bara se när jag har tid/lust att börja med den.. seriöst, svara på 2-3 frågor i typ 5-sidors sammanhängande text... :O jag orkar inte!

Och ännu en grej som var lite seeeeeeg idag var att jag fick ett sms av Marika, där hon undrade om vi kunde åka till fjällen och kolla Danny...! Jag blev svinglad, och hur pepp som helst på det, tills jag svarade och frågade när... det är dagen innan jag ska åka till Teneriffa... kul! naaat

Inte nog med att Danny spelar två gånger, så kan man även se Seebach en eller kanske två gånger..! :(

Nä nu ska jag sluta deppa, det är ju ändå omöjligt.. magen kurrar så jag får fixa nått och käka, sen kaaaanske plugga lite, och sen blir det dags för handboll, yeeey! :)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Li :)

sv: hihi, i kñöw :D

2011-01-13 @ 19:50:55
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Li :)

sv: du antar rätt ;) <3

2011-01-13 @ 22:28:55
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0