Haha

Haha, angående mitt inlägg igår om Espen Lie Hansen så har jag lite kuriosa.. haha, sökte lite på honom för en stund sen, och kom fram till att han spelar i norska Drammen.. ett lag som Aranäs mötte förra hösten.. haha, som jag var och kollade på.. ;) lite kul iaf va? :P lite random sådär bara xD
Haha, men som ni kanske har fattat så älskar jag att kolla på handboll! spelar ingen roll vilka det är som spelar i stort sett (även om det är mkt roligare att kolla bra lag...) och jag har därför spenderat den senaste tiden med att glo på VM :D en grej jag har kommit fram till är att det danska landslaget är galet bra på att få fram grymma kantspelare! världens bästa handbollsspelare, enligt mig, är dansk och heter Lars Christiansen, och jag har alltid varit ett "fan" av honom´:) men när jag kollade Sverige-Danmark igår kom jag fram till att alla deras 4 kanter är sjukt braiga! seriöst, Lars Christiansen, Lasse Svan Hansen, Anders Eggert & Hans Lindberg är fyra spelare av världsklass..! haha, vet inte ens vad jag ska säga om dom, så jävla bra är dom! x) haha random-inlägg typ..
Ett lag som Danmark spelar det ingen roll för mej om vi förlorar mot..

Nä, som sagt, ett helt random-inlägg som dom flesta här inte ens bryr sig om, right? xD så jag ska slita mej från blogg- och cybervärlden och gå och kolla nån inspelad match eller nått.. sänds ju inga matcher förens på fredag nu o.O


Avslutar med danska flaggan, och håller tummarna för att jag får se Danmark och Frankrike i VM-final på söndag.. :) haha, in my dreams typ..

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0